JKPG

am_lul's photo from 11/18/07
bild

Det har varit dåligt med bloggning i helgen men det beror på att jag varit i Jönköping och träffat min bästa vän Julia.
Vi hade det supertrevligt med fika, god mat, shopping & mys hela helgen. Det snöa i lördags kväll och blåste iskallt och oj vad mysigt det var när vi satt och åt inne och titta ut. Vi åt middag på en libanesisk resturang. Det var supergott och vi åt tills vi dog. Jag & Julia drack så mycke så vi fick gå på toa minst 5  gånger var haha.
Frukostbuffén på hotellet idag var så god så vi åt tills vi dog där också. Jag börjar fundera på om jag och Julia är katter, vi har ju minst nio liv.
En fet uppdatering kommer förhoppningsvis imorgon med alla införskaffade saker och bilder.

Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: hanna

Låter helt underbart kul!

2007-11-26 @ 17:20:37
URL: http://hjartahanna.webblogg.se
Postat av: Samadina

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2010-04-30 @ 11:51:13
URL: http://samadina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0