skiiiiiiiiiiit.

image304

skit skit skit skit skit skit skit, skit, skit, skit, skit, skit, skit.
jag är så sur denna kväll, typ irriterad på allt och stör mig på allt. tennisen och skolan och ALLT.
jag vill typ bara gå och lägga mig i sängen och ligga där resten av mitt liv. typ.
det kanske är tonåren, vem vet hahahaha. iallafall så ska jag sura tillsammans med en smarrig chailatte och gamla tidningar eller något i den stilen.
jag tror det kommer en uppdatering med outfit och allt.
puss frida


Kommentarer
Postat av: Ellinor

shit, ja man kan verkligen känna sig helt och hållet pissed på allt ibland!!

2007-11-08 @ 20:26:07
URL: http://frokenellinor.blogg.se
Postat av: Kajsa

Känner igen det där. Just nu, för tillfället, är jag sådär varannan dag. rena rama berg o dalbane humöret som gör mig helt instabil. Igår var irriterad afton så ikväll är lagom lugnt och sansad. :)

2007-11-08 @ 21:25:26
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0