Sunday

image217
Acne  AW 07

Festen i fredags var kul men det finns en del stuff jag skulle vilja  ha ogjort. Jag somnade halv tre, trött som trötter och och med glass och grillchipssmak i munnen. Jag tror mina vänner kände likadant. Framåt morgonkvisten låg vi och myste och babblade om allt och ingenting:) 
Dagen till ära har jag upptäckt ett munsår på min mun. Munsår is the shit, bokstavligt talat. Nu pluggas det historia och dricks Indian-Spicy-Te och imorgon ska jag tamefanken komma med en fet uppdatering med outfit och allt.
Pussar er Frida

Kommentarer
Postat av: Sveinungelizabeth

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2008-09-11 @ 08:39:16
URL: http://sveinungelizabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0