Inhandlat

Idag har jag inte gjort så himla mycket. Mest provat och provat mina nya kläder som jag köpte igår. Jag bestämde mig för att jag ska lämna tillbaks två t-shirtar som jag inte ville ha. Jag tror inte jag kommer använda dom så mycket. Jag och mamma ska troligen åka in till storstaden igen på lördag. Då blir det söder och sedan city som gäller;)
Jag och mamma gick en lång promenad idag och letade efter mina små älskningar, tyvärr utan resultat:( Åhh, jag börjar tvivla på att dom kommer tillbaks. Snyft


Här kommer iallafall gårdagens inköp.

image75

  

Min nya älskling. Linnet är från Weekday och kostade 200:- Det var det värt:)

image74

Halsduk: Esprit, Wedins 199:- (Nedsatt från 299:-)

image71

image72

H&M - 79:50:-

 
Mavalas "Toulouse", Åhlens City 39:-


Kommentarer
Postat av: Maja

fiint

2007-09-03 @ 13:46:34
URL: http://majakarlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0