Jag är besviken

Idag är jag näst intill förbannad. Nä, kanske inte så upprörd men jag är suuur.
Vår förbaskade tennistränare Carlos är riktigt slarvig. Han har missat nästan 2 träningar med mig och min grupp. I Tisdags så kom han inte alls, och i dag kom han slutligen när det var 10 minuter(!!!) kvar. Med tanke på att han är den absolut bästa tränaren så har jag rätt att vara ganska besviken, så som rubriken på detta inlägg lyder.
Aja, jag Michaela och Lisa hade kul iallafall, med eller utan tränare.

Skolan idag var helt okej. Vi slutade 13.40, och hade rätt så roliga ämnen. Fast nu när Gustav, vår NO lärare är pappaledig, så är NO:n inte så kul längre. Vi har fått en tråkig vikarie.
Imorgon är det bästa dagen på hela veckan! Först har vi syslöjd i 1.5 timme. Jihaaaaaaa.
Jag tycker om syslöjd, det är kul att tillverka saker som man har andvändning för. Syslöjd är tiodubbelt så kul som träslöjd. Ta inte illa upp, Lasse!

image94

Jacka - H&M
Halsduk - Esprit
Väska - Second Hand
Klänning - H&M (Art by projektet, Cassandra Rhodin)
Kofta - H&M
Tights - Monki
Skor - Skopunkten 

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Maja

fiint

2007-09-06 @ 22:35:14
URL: http://majakarlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0