Vad gör ni?


Åhh jag är ledsen. Jag var innte på Urban Outfitters och hittade mina två drömt-shirtar. Lyckan var oändlig när jag såg att dom var nedsatta från 24 & 28 £ till 9.99 £. Jag klickade raskt dom till "kassan" och började skriva in uppgifter om var jag bodde o.s.v. När jag skulle välja vilket land jag bodde i så upptäckte jag till min fasa att det bara fanns USA och Canada hur mycket jag än önskade att det skulle finnas Sverige. Skit skit skit.
Så jag gav upp och satte mig besviken tillrätta i min blå stol. Det var det.

image102 image103
Någon som vet om man kan beställa dom till Sverige från den Amrekanska sidan?
 



Dagens låt: Suddenly I See - KT Tunstall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0