You have to choice

Hejsvej. Idag har jag varit på dåligt humör.  Eller ja, jag var ju inte sur utan, ja, ledsen typ. Det har hänt en del saker. Men jag ska rycka upp mig. Försöka iallafall. Idag hade jag på mig brorsans adidaströja, cheap monday jeans och monki t-shirt. Tråkigt alltså, inte värt att visa upp. Imorgon ska jag försöka lägga lite mer krut på outfiten.
Jag längtar tills på lördag, då blir det shopping med mamma i Stockholm. Först på söder där det är absolut bäst shopping. Monki, Weekday, H&M Divided och Trend, american apparel, whyred mm. Ni måste hålle med. Tyvärr har ju reorna slutat, men dom  kanske har fått in lite snygga höstkläder. Hoppas hoppas .
Jag ska spana på jeans, höstjacka, klänningar, strumpbyxor and so on.

image85
Bild

Dagens låt - Marit Bergman - Forever dosent live here anymore
Puss.

Kommentarer
Postat av: Niclasstine

Beautiful site!

2010-04-06 @ 09:27:35
URL: http://niclasstine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0