Its Cold Around Me

image152

Linne, kjol, kofta & halsband, H&M
Skor, Skopunkten
Leggings, Lindex

Som många bloggerskor redan har konstaterat, så har det blivit höst. Det är sjukt kallt ute och jag fryser. Men jag älskar endå hösten. Hösten är nog endå den mysigaste årstiden. Man kan sitta och mysa med en varm kopp te eller en latte, tända ljus. Och lyssna på musik. Och det är nu en massa roliga program börjar. Top Model sthlm, Örnen, Idol är några att nämna. Jag hoppas faktiskt att det ska bli en riktig höststorm. Då är det som mysigast att sitta inne och göra det där jag nyss sa.  Nu ska jag spela tennis♥. Puss puss

Kommentarer
Postat av: klara

Fint :) jag håller med dig, nu är tiden man ska sitta och mysa, med latte eller te :P kram

2007-09-14 @ 21:16:34
URL: http://www.klarakaroliina.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0