Tisdag

Hej.
Idag trodde jag det skulle bli en bra dag. Men nej, det blev det inte. Iallafall inte en så länge. Det börjar med att jag vaknar kl. 8, tänker att nu ska jag gå upp, äta frukost, tvätta ansiktet och borsta tänderna och sedan rensa igenom mitt rum. Jag somnar om i sängen och går upp klockan 10. Fan också är det enda jag tänker och går upp och brer mig ett par mackor.  Efter några minutos ringer Kerstin och frågar om jag vill följa med henne och typ resten av gänget till stan. Ja det vill jag, men så kom jag på att jag har tennis kl. 4 så jag hinner inte följa med. Great.(or not) Så nu sitter jag här och surar för att dom är i stan och inte jag. Jag vill också kolla igenom H&M´s nyaste kläder och fika någonstans.
Aja, nu ska jag inte bara vara negativ, idag är det ju Murder in Midsummer. Mitt liv, mitt allt. Haha. Nej så stort är det inte men det är iallafall väldigt bra.
Eftersom jag stannar hemma från shoppingen så hinner jag ju städa mitt rum och det är jag bra iallafall. Och så håller jag på på att spara pengar. Så jag har mucho pengar nästa gång vi ska shoppa. Jag och mamma ska åka in nån dag. Vi ska köpa höst/vinterkläder och lite baskläder. Och just ja, mamma är gav mig en sminkkurs på makeupstore i våras, så den ska vi nog också klara av samma dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0