trött som en banan

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött men bra.
Favoritgodis: Saltlakrits.
Är det nåt du absolut inte äter: Pytt i Panna. Isch! Det ser ju ut som hundmat.
Kläder just nu: Mjukiskläder.
Musik just nu: Haha, Om du lämnade mig nu - Lars Winnerbäck & Miss Li.
Vad sa du senast: Mamma.
Favorit-hangout: För tillfället min säng
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Tidsepok? Jag är för trött för svåra frågor.
Fisk eller badkruka: Finns det nåt mittimellan?
Saft eller alkohol: Saft.
Hur många kuddar sover du med: 2.
Favoritväder: Stora snöflingor, -10º
Om du var fast på en öde ö, 5 saker att ta med: Godispåse, kompisar, viking line, kamera och mp3.
Spelar du nåt instrument: nopp.
Morgon- eller nattmänniska: Morgon.
Sparare eller slösare: Bror på.
Vem är viktigast för dig: Shit, min familj typ.
Bästa film:  Massa olika.
Tror på liv på andra planeter: Äuhhm, nää.
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp, de var lille Pierre det.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, absolut inte.
Har du några homosexuella vänner:  Nej, inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: Vet inte?!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Kanske
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, för det mesta
Har du en besatthet? Datorn

Kommentarer
Postat av: hanna

Läskigt lika vi är, jag kan inte äta pytt och det finns inget bättre än saltlaktrits! :)

2007-11-17 @ 12:15:01
URL: http://hjartahanna.webblogg.se
Postat av: Christerragna

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2008-12-02 @ 08:43:43
URL: http://christerragna.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0