Min lugg

Den här dagen har varit riktigt rolig. Jag har skrattat en del, haft det bra och min lugg har varit snygg hela dan. Mamma är i LA och har det ännu bättre skulle jag gissa. Hon ringde och berätta att hon köpt en fin tröja till mig. Hoppas jag också gillar den:)
Åhh vad jag längtar till helgen! Det blir Stockholm Open med tennisklubben på lördag, shopping på söndag med tjejerna, och så kommer kameran tillbaka med mamma från LA. Det är därför jag inte kunnat ta några outfits bilder föresten.
Nu ska jag fixa lite i mitt rum, dricka te och lyssna på The cardigans. Jag älskar att lyssna på The Cardigans:)
Sen ska jag sova en skönhetssömn, det har jag inte gjort på evigheter. Det blir fest det;)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Scobbydoo

Great site! Lots of useful information!

2010-11-08 @ 14:43:55
URL: http://scobbydoo.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0