Torsdag

Imorgon är det halloween fest och övernattning med brudarna hemma hos moi. Det ska bli väldans roligt och jag ska vara läskigast på partyt. Idag har jag fått reda på att Ingis-plingis favoritfärg är orange och att hon hellre köper salamikorv av Matilda än ost och skinka från mig:( Livet är orättvist och jag är oseriös. Jag ska byta från spanska till franska och sluta med engelska för jag är sur-som- en-citron på vår språklärare Stefan. Även detta är inte seriöst.

Tomorrow ska jag sy klart min monki-kjol-kopia i  slöjden. Jag kanske ska starta ett företag i thailand och sy upp kopior. Vad tror ni? nejnej men sen ska jag kanske iallafall sy om en röd klänning till en kjol och så vill jag sticka en halsduk och sy en grå kjol men det blir ett senare projekt. Nu ska jag läsa bloggar, käka och sist men inte minst se på örnen,

Pusselipuss Frida

Kommentarer
Postat av: Maja

ha så kul!

2007-10-21 @ 13:57:17
URL: http://majabajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0