POSH

Idag såg jag Victora Beckham programet på 4:an.
Hon var absolut inte som jag trodde. Jag trodde hon var stel och rätt så tråkig. Alltså ungefär som hon ser ut på bild. Men skenet bedrar
Hon var helt underbar. Hon var rolig, hade en underbar personlighet och utstrålning. Jag ändrade helt uppfattning om henne. Visst, det har ju inte undgått någon att hon har shoppingsug ungfär hela tiden och spenderar en hel pengar på dyra märkesplagg, men hon har ju valt att spendera hennes (och Davids) pengar på kläder+ skor+ smycken. Sen är dom ju snor-rika också. Jag älskar ju inte Victoria´s klästil alla gånger men so what liksom.


Bild

Jaja, nu ska jag sluta försöka bevisa att Victoria är en bra människa. Man fåt tycka vad man vill:)
Puss Frida 

Kommentarer
Postat av: J

Jag håller absolut med!
Såg också programmet igår, och jag trodde
verkligen att hon skulle va sur och kall
Men hon va rolig ju!!

2007-09-25 @ 18:34:01
URL: http://missflowerpower.blogg.se
Postat av: Pederanette

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2008-11-14 @ 09:16:18
URL: http://webcomnetworks.com/pederanette

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0