det vankas vår

Snodde denna från Hanna

Din stil i en mening: Varierande, mycket svart, en och annan färgklick och för det mesta kjolar och klänningar.

Stilförebilder: Systrarna Olsen & alla dessa otroligt snygga bloggerskor.
Vilken är din favoritdesigner: Alla svenska märken som Acne, Carin Wester, Minimarket och Whyred. Bland de internationella märkena tycker jag Luella, Chloé och Marc Jacobs.
Inspireras du av: Bloggar, folk på stan och modemagasin. Framförallt bloggar.

Vad tror du på inför våren: Kjolar, blommigt, flickigt och färgglatt.
Det bästa basplagget: Strumpbyxorna.
Färger just nu: Puderrosa. Jag är verkligen inne på puderrosa, tycker det är supertjusigt.
Jag vägrar: Mjukisbrallor i skolan. mjukisbrallor bärs endast hemma ibland, på kvällarna och eftermiddagarna.
En ideal outfit: En puderrosa klänning med lång armar och som är ganska kort, strumpbyxor, mina svarta acneliknande skor & min svarta chloé kopia
Do's and don'ts: Do: Andvänd mer kjolar. Vårens hetaste plagg. Dont: Köp inte plagg vid fel säsong. Köp inte en vinter-dun-jacka när det börjar bli vår. (om det inte är rea förstås!)

Ditt senaste köp: Skorna

Tre saker på vårens önskelista: Vippig kjol, blommiga plagg och kort, svart skinnjacka.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Vill också ha en puderrosa klänning! /Sess

2008-04-03 @ 22:25:54
URL: http://sessansally.blogg.se
Postat av: Makaom

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2010-11-22 @ 07:49:55
URL: http://makaom.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0